poniedziałek, 7 maja 2012

99 days left...

Właśnie zobaczyłam post mojej koleżanki ze szkolenia na facebooku ile jeszcze dni zostało do końca programu i nie mogłam uwierzyć, że to tylko 99 dni! Wiem, że dużo czasu mi już nie zostało w USA ale nie wiedziałam, że to aż tak niewiele.
U mnie nic nowego, w tygodniu praca, szkoła, siłownia, wtorkowe kino, czasami środowe karaoke i inne, weekend- having so much fun. Przymierzam się do kupienia biletów na summerjam festival 3. czerwca, który ma miejsce w New Jersey. Co prawda cena nie jest niska ale obiecałam sobie większy koncert podczas pobytu w Stanach i chcę dotrzymać swojej obietnicy. A zapowiada się całkiem nieźle. Do tego planujemy nasz travel month i jakoś zaplanować nie możemy. Wiadomo tylko na 100% że wyruszamy na zachód, a co dalej? Zobaczymy. Jeszcze tylko 99 dni...







some random pics





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz